23.bejegyzés- Menj tovább és ne nézz hátra! :)

2014.06.09 21:00

Azt hiszem az utolsó életjelet a lakodalom után adtam. Szerelmesen, boldogan, a rózsaszín felhők közt. Bár többször is megemlítettem, hogy Levi nem fog keresni, egy halvány (vagy talán vakítóan erős) remény bennem volt. De Levi nem keresett, akárhogy próbáltam telepátiával üzenni neki, hogy hahó, valakinek a szomszéd faluból most iszonyat hiányzol, mutathatnál valami jelet felé, hogy érdekel, mi van vele.  De a dolgok a legritkább esetben alakulnak úgy, ahogy elképzeljük. Én persze nem bírtam magammal. Nagyjából egy- másfél hét után bejelöltem facebookon és visszajelölt. Iszonyat boldog voltam, legszívesebben bekereteztettem volna a szöveget:”… visszaigazolta, hogy ismer.  Írj Levi idővonalára”. Persze ennek a legtermészetesebb dolognak kéne, hogy legyen, ha már egész este együtt roptunk és lassúztunk. Ennyit még megtett értem. De üzenetet még ezek után sem írt. A hetek csak teltek és persze megint nem bírtam magammal. Emlékeztem, hogy mesélte, hogy előrehozott érettségit írt infóból, én pedig kapva kaptam az alkalmon és írtam neki: „szia, lehet már tudni valamit az érettségi eredményről?” Azt mondta még nem volt betekintés sajnos, a kettes biztos meglett, de csalódott magában és jövőre szeretné újra próbálni. Ezek után nem igazán tudtam, mit is lehetne visszareagálni, úgy hogy ne legyen nyomulás, hiszen egyébként sem nekem kellett volna írnom. Végül beszélgettünk zenékről, fesztiválokról, de szó sem esett az esküvőről, vagy akármiről, már ami kettőnket illeti.  Tehát egyértelműen nem jelentett neki semmit, csak szórakozás volt. Én hülye pedig totál beleéltem magam. Egy pillanatig nem sejtettem, hogy amikor azt mondta, hogy kint kéne lassúzni, mert szép a csillagos ég, az annyit jelentett neki: mindenki benn van, ott még jobban szenvedek, kinn kicsit elviselhetőbb. Na, jó, akkor mellé csináljunk úgy, mintha érdekelne is, hogy itt vagy. Az élet már csak ilyen.
Az írogatásból kérdezz, felelek lett. Én kérdeztem, ő pedig felelt. Ekkor a belső hangom megszólalt:
*Valóban rászorulsz arra, hogy óceánt ússz olyanért, aki pocsolyába sem lépne érted? Van értelme olyanért sóvárogni, akit az sem foglalkoztat, hogy élsz vagy halsz? Ugyan kérlek, te több vagy ennél, jobbat érdemelsz*
A dolgokat végiggondolva rájöttem, hogy teljesen kár minden értékes percemet Levire pazarolni, hiszen mint kiderült, ő nem olyan fiú, aki komoly lányokkal kezd, és amit mond, nem kell tőle elolvadni, hiszen alapból beépített szöveget lök, biztos vagyok benne.
Ha most végiggondolom az életemet, nem mondanám, hogy unatkozok, vagy, hogy sajnálni kéne. Peti, aki évfolyamtársam volt, mostanság egyre többet keres, reggel gyakran beszélgetünk a buszon. Fura egy gyerek, de jó arc. Tulajdonképpen mostanság nem tudom őt hova tenni, ahogy észrevettem már reggelente teljesen kommunikációképtelen, elvileg valami csajt békítget facebookon ahelyett, hogy aludna. Miért nem élőben beszélik meg? Sosem fogom megérteni. Minden esetre nem akarok beleszólni a dolgaiba, majd mondja, ha valamiben tudok segíteni.
Lillával ugyanolyan jóban vagyok, mint előtte, és a  fiú haverok mellé egy újabb is csatlakozott: Martin. Hogy ki is ő? Egy osztálytársam, Zsolti ismerőse, és egyben évfolyamtársam is. Mostanság elég sokat beszélünk, mindig ő ír, vagy vár meg a menzán. Ugyanannál az egyletnél focizik, mint Levi, de nem ismeri, sőt szerencsére nem páwás, és nem olyan öntelt, mint ő.  Legalábbis eddig. Nos, majd kiderül.
4 nap van hátra a suliból, ezt már fél lábbal is ki lehet bírni. Holnap még egy töri doga, aztán már csak láblógatás a javából. A nyárra tervezem, hogy letudom a közösségi szolgálatomat, ami nélkül ugye nem lehet érettségizni, valamint lehet, hogy megyek barackot szedni, hogy legyen egy kis zsebpénzem, amit elbulizhatok :D .
A hétvégén voltam fürdőben, és magamat meglepő módon leszólítottam 2 srácot. Azt hittük az egyik 16, a másik pedig az öccse, de nem teljesen :D . 8.-osak voltak és szerencsére a normálisabb fajtát fogtuk ki. Beszédesek, normálisak, aranyosak. Órákat beszélgettünk velük, bejelöltek facebookon, azt ígérték, ha jönnek legközelebb fürdőbe, majd írnak. Több embert kéne így megismerni. Csak ugye megint nem nekem kéne kezdeményezni…
Nagyjából ennyi lenne a helyzetjelentésem, bátran nézek szembe a nyárral, kíváncsi leszek milyen emberi kapcsolatok fognak kialakulni… :$