16.bejegyzés- Hulla vagyok!

2013.10.25 17:34

Ma volt a szünet előtti utolsó nap, és meg kell mondjam: alig vártam, hogy kiléphessek a suli ajtaján. 
Valahol úgy érzem, ez a nap mintha egy kissé el lett volna átkozva. De előtte ejtek néhány szót a cserediákról. Tegnap úszáson voltam, és végre megtanultam úszni, aminek állatira megörültem. Megláttam ott egy csajt, akiről hallottam már, hogy cserediák; azért jött a sulinkba, hogy megtanulja a nyelvet. Thaiföldről jött és bonyolult neve miatt nekünk csak annyit mondott, hogy a neve: "Ya". Magyarul csak nagyon keveset tud, ezért angolul próbáltunk kommulnikálni vele. A helyzet csak annyi volt, hogy hiába kerültem haladó angol csoportba, mivel alig tudtam megszólalni. Most levelezek vele, az sokkal könnyebb, mert így nyugodtan gondolkozhatok, hogy hogy is kell összeraknom a mondatot :D . 
És miért is volt elátkozva a napom? 
A tanárok egyátalán nem veték figyelmbe, hogy szünetünk lesz és egy csomó tanulnivalót és házit adtak fel. Irodalomból Odüsszeuszt vettük és a téma nagyon nem akart érdekelni... Kémiából tz-t írtunk és meg kell mondanom: nagyon remélem, hogy négyes lesz. Angolból egy csomó szót kell majd megtanulni, matekból pedig dogát írtunk. Nagyon nehézkesen tudtam hozzákezdeni, az összehasonlítós feladatnál pedig csak az utolsó 2 perben jöttem rá, hogy nem jó... Természetesen, hogy a tanár szedte is be, mire meg tudtam volna csinálni... Úgyhogy van egy olyan sejtésem, hogy 1-es lesz :/  Ennek tetejébe egy csomó képletet kell a szünetben megtanulni és újra egyes vagy semmi dogát fogunk írni. Ha ez egyes lesz, esküszöm főbe lövöm magam... A földrajzon szinte elaludtam, és a tanárra is szokásához híven rájött a tartsuk benn a gyerekeket csengetés után 10 perccel is dolog, már senki nem tudott rá figyelni... A nap fénypontja a könyvtárhasználati óra volt, amikor is bementünk a könyvtárba és a könyvtárosnő elmagyarázta, hogy mik a szokások a könyvtárban. Olyan gyorsan beszélt, hogy nem tudtam mikor vesz levegőt, szinte majdnem rosszul lettem, de legalább nem kellett tanulni. Végre elmehettünk enni, és még a buszt is elértem! Végül nagy táskával, pulcsival a kezemben, és tesicuccal (nap végén jutott eszembe, hogy nincs is tesink... -.-") bandukoltam haza. Ez a nap is eltelt! Kíváncsi vagyok mi lesz a szünettel, kicsit mindig durvábbnak látom a dolgokat, mint amilyenek valójában lesznek. A kötelező közösségi munkát az őszi szünetben fogom csinálni, mert a vezető megkért, hogy most menjek, szóval eseménydús szünetem lesz, de biztosan fogok aludni is, mert mostanság az lett a kedvenc hobbym :D