15.bejegyzés- Laza nap

2013.10.22 18:35

A mai nap csak 4 óránk volt, az október 23-nak köszönhetően. A suliban úgy döntöttek, hogy akkor a mai nap legyen egészségnap is, ne csak a nemzeti ünnep legyen megtartva. Fekete-fehérbe kellett mennünk, ezért úgy döntöttem felveszem a ballagási szoknyámat. Erről a ruháról annyit mondanék, hogy szerintem állati ocsmány, ráadásul 10.000-t fizettünk érte a varrónőnek, pedig mi nem is akartunk egyformába ballagni, ezt a szülők önkényesen eldöntötték. Sebaj, szoknyába volt kedvem elmenni, ezért jobb híján ezt vettem fel. Bár tulajdonképpen annyira nem is volt vészes; egy blézert a tetejére vettem, így nem is látszott, hogy mellrészen szorosabb, a hasi részen pedig bővebb, mint kéne... 
Kissé hideg volt reggel, de aki siet a buszra az nem fázik. Felvettem egy papírtalpú szandált, amiben a sarkam állatira fájt, pedig azért abba mentem, mert azt hittem, az kényelmes lesz... Leopárdmintás retiküllel, és egy nejlonzacskóval a kezemben (amiben egyébként a magassarkúm volt) totál szexi lehettem, de ez egy cseppet sem zavart. A suli előtt átvettem a cipőmet, onnantól kezdve nem a sarkam fájt, hanem ahol lábujjhegyen álltam :D. Első óra előtt Hubával beszélgettem. Igazából sok minden szóba jött: kit mennyire feszélyez az ünneplő ruha, az  "Így jártam anyátokkal" című sorozatnak milyen részeit nem néztem még meg (mindketten fanok vagyunk), vagy csak szimplán, hogy miért dülöngélek amikor szenvedek... :)
Elkezdődött az első óra: egy másik évfolyammal összevonva balesetmegelőzésről beszélgettünk a kerékpárosokra kitérve. Elképesztő, hogy semmit sem tudok a kreszről, bár egy kisvárosban egyátalán nincs is ezekre szükségem, azért jó volt meghallgatni. 2. és 3. órában a függőséget és a drogokat tárgyaltuk, szerencsére egyátalán nem unalmasan adták elő, tehát összességében tetszett. Megbeszéltük, hogy kinek milyen életcéljai vannak, és ráeszméltem, hogy tulajdonképpen még mindig úgy vagyok, hogy egy csomó mindenkiről alig tudok valamit.  Sebaj, ráérek még. 

Utolsó óra pedig egy 20 perces filmvetítés volt osztályszinten, ami valamiért nagyon nem akart lekötni. Totál fáradt voltam, éreztem, hogy mindjárt lecsukódik a szemem. Ha rákérdeznének, egy szót sem tudnék visszamondani az egészből. Ráadásul a végén 5 percről le is maradtam, mert az egyik csaj rosszul lett, engem meg kiküldött a tanár, hogy nézzem meg, mi a baj.
Mikor már nagyon éhes voltam, végre jött a jó öreg menza. Azt hiszem krumplifőzeléket ettem, bár ki tudja. Mindenesetre semmi íze nem volt neki... 
Mivel elfelejtettem megnézni a menetrendet, ezért fogalmam sem volt, mikor jön busz. Kényelmesen elsétáltam a trolihoz, elérkeztem a buszmegállóba, és kiderült, hogy 5 perce ment el a buszom. Hurrá, várnom kellett háromnegyed órát... Kissé már kezdtem fázni is a szoknyában, úgyhogy benéztem a közeli fodrászkellésebe, és unokatesómmal is találkoztam, tehát kettőnket utáltak a boltban, hogy mindent összetaperolunk, de nem veszünk semmit :D
Így már csak 20 percet kellett várnom, nem mondom, hogy nem sok, de sebaj, azért örültem, hogy nem szenvedtem annyit. Megérkezett a busz, így aztán végre hazamehettem. Otthon pedig egyátalán nem esett nehezemre elaludni, pedig csak 2 óra volt. 
Holnap nincs suli, csütörtökön viszont dogát írunk, pénteken meg tz-t :/
Megyek, nézek valami jó kis filmet :)